SPT

Hello bitches nu är jag hos elin vi kollade på en rutten film asså ingen mening att ens kolla på den
back to could moutain eller hur man stavar, vilken skit film asså för fan alla dör och blir ledsna och den har 7 oscars eller vad det är för något. Jag DISSAR den totalt.
Jag vet inte om det blir grönan imorgon eftersom att det blir piss väder imorgon också tydligen eller är det någon som vet vad det blir ? Jaja snart ska jag hem ta det lungt ska lägga mig tidigare idag kan inte fortsätta att vara uppe så sent.




amanda om Panta burkar nej fy fan:
shuueeeeee emhoeeeee korvunge :D
i have a question, hur många besökare har du per dag ? ( : pussss

Hello amanda, jag har ungefär 100 besökare varje dag kanske lite mindre beror på hur mycket jag bloggar på dagarna eftersom att jag har haft en lite break nu när jag har varit hos killen så bloggar jag inte så mycket. pusssss


Jag kanske var 13 dära haha hittade den på elins dator :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0