Panta burkar nej fy fan

Hello bitches jag gick ner en ''snabbis'' för att elin skulle panta burkar asså herre gud det var mer änn 100 burkar i en jysk påse hahah förfan elin ska alltid ta med mig och panta, jaja då fick man iaf ett gått skratt haha ska visa bilderna. Jag och elin åt nyss hemma gjord pizza asså är inte det godare änn resturang pizza, det tycker iaf jag haha. Just nu sitter elin och lyssnar på musik i mina dator hörlurar hahah tönt




jysk påsen skiiit stor tycker jag men på bilden är den fan liten

Kommentarer
Postat av: amanda

shuueeeeee emhoeeeee korvunge :D

i have a question, hur många besökare har du per dag ? ( : pussss

2010-08-02 @ 21:02:54
URL: http://gabriellamanda.blogg.se/
Postat av: sabina

den såg ändå hyffsat stor ut tyck jag :P fast kan ju vara för att jag vet hur feta påsarna är irl :P

2010-08-07 @ 00:08:33
URL: http://saabiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0