usch trist

Hello bitches idag har jag varit i skolan, kom hem för ett tag sen. Skit tråkig dag i skolan vaknade förrsent och somnade på lektionen asså seriöst vilken sugig tisdag. 

Elin ska träna med sin syrra jag vill också göra det men bara för att jag har börjat röka igen så får jag inte det men vet ni om jag får träna och få ett årskort så skulle jag faktiskt tänka mig träna varje dag men man behöver ''föräldrarna med om man ska träna'' på äckliga friskis och svettis SÅ JÄVLA DÅLIGT ! Så jävla trött på sånt skit snack, asså jag är 15 men om jag ska sätta mig på en jävla cykel ska jag behöva mina föräldrar med för det ÅÅÅÅÅH SÅ JÄVLA JOBBIGT.
 
När jag blir 18 ska jag fan börja på S.A.T.S eller vad dom heter fan !!





Ja, JAG HAR SKIIT TRÅKIGT MÄRKS DET ELLER ? :)

Kommentarer
Postat av: edwin

de e inte bra att träna varje dag

2010-09-07 @ 17:10:18
Postat av: Lovisa Dahl

Hhahha, emma sejjer att du tränar två timmar varje dag? ;)



Men skit samma, man behöver bara ha med sig de i början typ, malin kan lxm va där och träna själv typ? :P

2010-09-07 @ 18:47:50
URL: http://sweetlollos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0