trött på skolan

Ja nu är jag hemma men det har jag varit ett bra tag tog en lång dusch så jävla skönt.
aa som min rubrik säger är jag så trött på skolan asså inte trött på den men asså att gå dit göra samma sak i 1 termin och sen lov sen samma sak igen vill bara börja gymnasiet nu fan orkar inte gå till min skola varje dag i 1 år till puuhh. Idag ska jag fan städa rummet tror jag orkar inte göra det imorgon.

Imorgon har jag sovmorgon till typ halv 12 eller aa till gympan så jag, cassandra och lollo ska käka lunch i huddinge fett najs eller hur ? sen ska vi till skolan ha gympa sen vet jag inte vad vi har.
På fredag är det 10 års jubileum i vår skola haha så vi börjar kvart över nio och slutar 2 fett skönt eller hur ?
Jag vet inte om jag ska till bebis han är typ sjuk och då kanske inte jag ska komma, man ska ju vila ut om man är sjuk så man blir frisk fortare. Men han verkar skit sur eller han blir lätt upprörd ..

Men nu ska ja kolla lite här och dära :)



HAHHA KOLLA VILKEN ROLIG BILD :D

Kommentarer
Postat av: Gabriella petronella

Haha vet du hur skönt jag har .. slutar efter lunch varje dag och har inga lektioner på fredagar så är hemma då .. mohahha iv är bäst xd <3

2010-09-08 @ 21:18:29
URL: http://sjuktsjukagabbi.blogg.se/
Postat av: Lovisa Dahl

hahahhahhahhahahahaafy fan va ful du är emma! :D

2010-09-08 @ 23:29:01
URL: http://sweetlollos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0