Strapatsen

HAHAH nu sitter jag med en kaffe och en cigg på min balle haha medans södertörns friskola har strapatsen, Men jag är faktiskt sjuk så jag har en anledning till varför jag sitter hära :P


Älskling kommer idag jäte roligt jag har inte träffat han på 1 vecka som vanligt :P men vi ska börja ses i stan :) elin har bara 1 lektion idag hon börjar 1 eller vad det var så jag ska åka till huddinge och möta henne jag funtar på att sola idag men jag venne.
jag är ju sjuk men vet ni vad * jag bryr mig inte * asså när jag är sjuk kan jag inte bara ligga i sängen och kolla på tv just därför hatar jag att vara sjuk :S men vad ska man göra när man är sjuk säg mig det ??
hahah aja nu ska jag duscha :) puss på er bitches !







jag vill till turkiet igen ser ni hur brun jag är :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0