Roligaste dagen ever

Hej bitches jag har inte kunnat blogga idag för att när jag kom hem städade jag hela huset så nu är det 200 som rullar in på kontot imorgon :)


Idag började jag kvart över 12 så jag cassandra och lollo möttes i huddinge vi skulle käka lunch det blev avklarat och när vi skulle till skolan skulle vi ha gympa. Vi gick på bussen och vi slet av oss alla kläderna för att vi skulle byta om på bussen vi trodde inte vi skulle hinna men det gjorde vi ska ni veta. HAHAh vi har det filmat på lollos mobil så jag hoppas att jag får filmen.

Sen skulle vi springa elljusspåret och TROR ni verkligen att JAG AV ALLA MÄNNISKOR orkar sånt NEJ !
Och jag kan säga att jag dooog !

Nu kommer lite bilder i alla fall :)



hade ni kul ? .. för det hade jag ;)

Kommentarer
Postat av: Lovisa Dahl

Jag ber dej emma, lägg ut bilderna på fb :D

de ja inte redan har lagft ut alltså (mina bilder) ;)

2010-09-09 @ 21:43:57
URL: http://sweetlollos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0