ORKAR INTE VÄNTA !!

Okej seriöst det har bara gått två minuter sen jag kollade på klockan sist och det känns som typ 5 timmar nej men asså fan va tiden går segt asså :s

Som ni vet röker jag tyvärr men nu ska vi trappa ner för nästa vecka slutar jag, elin och jonna röka nice eller hur :) asså jag kommer seriöst sluta för nu orkar jag inte slösa pengar på cigg, cigg, cigg och cigg asså man blir ju fattig på 19 cigaretter !!



'' fimpa röken behåll glöden ''


Juste tog kort på min mage och tryckte ut så jag såg gravid ut plus att jag hade ätit.

SER INTE JAG UT ATT VARA GRAVID


Kommentarer
Postat av: Anonym

nej fin mage, men ta bild frammifrån så man ser naveln :d

2010-09-28 @ 22:29:45
Postat av: lollo

omg !!! tjockis :s

2010-10-01 @ 22:25:45
Postat av: Lovisa "SweetLollo" Dahl

Fuck you och cassandra asso?! -.-

2010-10-04 @ 18:05:38
URL: http://sweetlollos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0