nu ska man fixa sig till sängen

Vet ni att jag har vampyr tänder :D jag tycker det är coolt för mina är jätte vassa och dom syns faktiskt :)
mitt hår har typ blivit ljusare sen sist tycker jag och jag börjar få utväxten igen haha detta är inte bra måste klippa mig snart

* Klippa mig
* färga håret
* Hitta en snygg frisyr också


Jag är övertrött och jag har skit tråkigt så jag tar en massa roliga kort, har ni märkt att jag bjuder jätte mycket på mig själv när det gäller bilder. Men ni vet det är min sanna sida ;) jag är ju helt crazy det vet ni alla :D hahaha


SER NI HAHAH :D



FY FAAAAN FÖR UTVÄXT SKA FAN FÄRGA DET SVART ;)




GODNATT SOM SAGT :D hur ska detta gå till ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0