Min rosa dator funkar knappast

Jag säger bara r.i.p min rosa dator asså den är helt död .. pappa fixade och trixade med den idag men inget ändrades visst alla mina pogram försvann men inget annat hände :S jag blir så sjukt irriterad att alla datorer jag har går sönder efter ett pogram man laddar ner men menand en kompis har haft sin dator i 10 år utan några problem ?

Imorgon är det fett soft jag har halvdag så jag och elin ska käka någonstans .. hon är ledig imorgon så vi passar på att käka då liksom ..
Pappa fick just värsta utbrottet på våra konton vi ska aktivera i skolan .. Han förstår inte varför dom ska ha det så löjligt för att 1 konto ska funka ?
och imorse sa bogdan att han skulle ringa hem om vi inte gör det och mamma började gapskratta. Hon tyckte det lät jätte löjligt :P

Testade pappas glasögon som jag brukar ha när jag läser i böcker och kollar på TV men jag har inga egna, men pappa tycker vi ska fixa det för ibland kan jag inte läsa vissa texter ?



hahah inte direkt det finaste men jag ser så sjukt mycket bättre i dom

puss å kram

Kommentarer
Postat av: edwin

haha nä mindra glasögon passar nog dig bebi :P <3

2010-09-28 @ 21:31:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0