helgen har varit kort

Hello bitches, jag har inte bloggat pga, att jag har varit hos p-vännen :) det har varit jätte skönt. Har kollat på en film jag har velat se länge och jag kan säga att den får 5 stjärnor direkt asså, den har folk säkert redan sett
 '' i rymden finns inga känslor '' Sjukt bra asså jag blev chockad av att det va så bra hade inte trott det om jag ska vara seriös :D Men nu är jag hemma och det känns jätte skönt men det blir tomt i sängen :S men men det överlever jag. Det är inte så att jag inte kan sova utan honom absolut inte. Är bara rätt van att sova med honom haha men sak samma imorgon är det måndag kommer inte ens orka gå upp ur sängen kan jag säga -.- men men vad ska man göra haha. Nu ska jag in i duschen FY FAN VA SKÖÖÖNT. PUSS Å KNULL ALLIHOPA



eran emhoe är skiit pigg kan jag påstå :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHHAHA P-VÄN HAHAHHA ja den var bra puss älskling

2010-09-13 @ 07:40:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0