Försöker så gott jag kan

Hello bitches.
Ja min dator är strax klar men pappa är helt rubbad han orkar inte göra något ..


Imorse kom jag på att jag ade en digital kamera så jag laddade den lite och tog med mig den till skolan haha har inte envänt den på typ sen turkiet 3 månader ungefär :)
så jag tog lite kort haha .. jag tycker min kamera är skit bra men använder den aldrig lite tråkigt men jag är faktiskt inte van vid att ha en kamera även fast jag snart har haft den i 1 år snart :P

På torsdag kl 21:00 är det Good luck chuck på 6:an JAG ÄLSKAR DEN FILMEN, så jävla bra tycker jag då men det kanske inte alla tycker :P Kolla på den säger jag bara :D

Bilder idag:
































Kommentarer
Postat av: Lovisa, sweetlollo, dahl

Hahahha, så sjukt charmiga bilder :D

De ända som egetnligen är okej är den med sandra och ja och den översta ;p

2010-09-29 @ 08:23:01
URL: http://sweetlollos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0