Fan jag är ledsen

Hello bitches asså jag är sjukt ledsen att jag inte kan blogga men asså pappa ska fixa min dator men han är lika snabb som en sköldpadda. Förra veckan betällde mamma ett par skor från ellos som jag ska försöka visa upp sen på bloggen :) Sen i fredags köpte jag en jacka på new yorker men den kan jag inte visa på ett tag eftersom att jag inte har tillgång till datorn men jag ska fixa det så snabbt som möjligt :)

Var hos edwin hela helgen va jätte skönt att bar ta det lungt lärde mig spela ett spel skit roligt men det var typ som CA har spelat CS 1 gång klarande inte av att spela den för jag har inte det tålamodet så jag fattar varför killar blir så förbannade när dom förlorar :D kom hem i söndags var med jonna elin becca och ugur :D
men nu ska jag kila puss på er bebbs





nya bilder fick ni också :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

visa naveln <3

2010-09-20 @ 21:09:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0