BLÄÄ

hahah jag har absolut inget att skriva om kan jag säga, asså jag vill åka till högdalen och sola men jag vill inte panta burkarna själv för jag får pengar för det plus att jag måste köpa comviq som kostar hela 75KR så aa jag kommer inte ha mycket till att sola för liksom hahaha :P fan att jag köpte REDBULL för mina 20 kr hahah kan fråga pappa om 20 kr har en femma någonstans som ligger här och ruttnar :) den kan väll göra någon nytta fan eller hur :P jaja nu tar jag med mig modet och går ner och pantar själv då HAHAH fan va roligt att se mig själv och panta men tänk om maskinen går söder då är det kört säger jag bara, då skiter jag i allt och går hem igen hahah






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0