svar på komentarer !

Postat av: Lovisa dahl
Så jävla snygg du va den dagen emma! :D <3

tack gumman ja kände mig lite annorlunda faktiskt, men det va sjukt kallt med skin jacka :P<3

Postat av: Cornelia (Cassandras syster)
Om du kollar på första bilden i det här inlägget så ser det ut som att du har lugg. Asså det e skit snyggt! ;O du skulle nog passa i lugg, och sen kortklippt där bak, och sen typ "page" fram!
En tanke bara xD haha ville bara säga det :)<3

det lät shysst men jag tänker tyvärr inte klippa mig något mera saknar mitt hår så otroligt mycket så jag tänker spara ut det faktiskt. Men det lät skit najs att ha så faktiskt ! 

Postat av:
nej det finns ingen tvåan, dom har fejkat trailern bara, du kan ju kolla på wikipedia o läsa det finns ingen tvåan:D

Men varför skulle man då skådespelarna göra en trailer i onödan ? lite konstigt

Postat av: Lovisa dahl
Haha, ofta de finns en tvåa? :O

Jaa, asså varför skulle dom göra en fejkad trailer med en massa människor och samma skådespelare i onödan ? asså helt meningslöst ? så jag tror det


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHA nästan damp, dom har klippt ihopp klipp från olika filmer så der ser ut som en trailer, du kan ju kolla här http://sv.wikipedia.org/wiki/Leonardo_DiCaprio eller så kollar du på imdb.com o kollar, eller så googlar du bara på titanic 2, det finns ingen och det kommer inte komma något, varsegod

2010-10-25 @ 00:08:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0