Sorry

Älsklingen kom igår och jag blev jätte glad handlade med mamma coh edwin, handlade som fan massa gott och onyttigt. Vi gjorde en jävla massa muffins haha skulle göra blåbärs muffins men det blev typ citron muffins haha jag hade i för mycket citron skal haha

Skolan var soft hade gympa inomhus bara för att det snöade så det va kul sen så hade vi svenska som jag måste göra klart KRÖNIKA skit roligt min kommer bli jätte bra men det som är tråkigt är att jag inte behöver lämna in den -.-
Idag har jag fixa legetimation eller hur det stavas. Ehm aa asså jag fixa allt får det typ om 5 dagar eller något sånt blev inte nöjd alls ser ut som en drogad kyckling eller något skit fult, jag fattar inte det man blir alltid ful på Pass, kör kort, och legetimation har ni märkt det ?
sen åkte vi till skärholmen :) köpte 2 par NYA JEANS JIPPIE och två par linnen, vi skulle fixa ett par nya skor men det fanns inga. Jag vill ha en par timberland skor som man kan ha typ 3 vintrar plus att dom är skit snygga !

Jag kollade nyss klart på TITANIC


Visste ni att det fanns en 2:a :O

Kommentarer
Postat av: Anonym

nej det finns ingen tvåan, dom har fejkat trailern bara, du kan ju kolla på wikipedia o läsa det finns ingen tvåan:D

2010-10-24 @ 11:17:50
Postat av: Lovisa dahl

Haha, ofta de finns en tvåa? :O

2010-10-24 @ 20:51:32
URL: http://sweetlollos.blogg.se/
Postat av: Anonym

Alltså lollo din dumma jävel det finns ingen 2:a det är fejk !!

2010-10-26 @ 10:14:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0