sorry sorry sorry ..

Nej jag har fortfarande ingen data men säg år min far han har den på jobbet :P När ja får tillbaka min '' pink lady '' ska jag blogga som FAAAN lovar er det :) Idag hade jag 2 idiot prov ursäkta mitt språk men seriöst NO provet gick åt H-vete som sagt men SV gick awesome Jag skrev 4:a sidor om en bok snacka om handkramp !
No provet kan jag spotta på helt seriös jag SUGER på NO inge kul alls speciellt inte om gener avr genitik allt annat som jag inte kommer minnas när jag är 25 ?

Imorgon åker jag till vällingby som ligger exakt 1 timma härifrån skojjigt att sitta på ett tåg utan att ha musik får fråga imad på bilden ska skicka allt till min mobil från hans för han har fett bra musik ''tummen upp för det'' Edwin och han kompisar ska lana ska se om jag kan få pengar så jag kan hyra film eller något ska vara lite med mig själv hemma hos han.. vilket mobboffter jag känner mig.
Vet ni att just nu sitter jag med läsglasögonen jag har fått känner mig jätte smart första gången jag sitter med dom vid en dator känner mig lite knasig men whatever :P
kommer ni ihåg mig :O

Kommentarer
Postat av: Linäh

Grymt fin blogg :)

2010-10-18 @ 18:33:13
URL: http://mobilfreaket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0