Somnade och är så jäkla trött ..

Nej asså detta är ju allvarligt, Kom hem hade jätte ont i magen tog 1 alvedon och la mig i sängen och kollade på smalville som är jätte tråkigt .. dom har sabbat hela smalville jätte trist. Men så somnade jag i 2 timmar kom hem kl kvart över 3 och vaknade kvart över 5 asså jag har blivit så jäkla trött varje dag efter skolan kan typ somna stående INTE OKE!!

Jag ska jobba lite mer med NO eftersom jag hade G i mitt NO prov blev inte riktigt nöjd så ska göra om 2 frågor så jag får lite mer änn G kanske ett G+ ;) då blir jag i alla fall nöjd. Så det ska Emma Lindén plugga till :)
Imorgon ska jag jobba med min svenska krönika som jag blev jätte nöjd med som jag strax är klar med, Så min lilla PC ska jag ta med mig till skolan :)

Jag har kollat min önskelista också lite faktiskt vill ha ett Nitendo DS som cassandra hade i skolan idag tänk om man åker långt så har man inget att göra då kan man ju spela något skojigt på tåget/bussen skit bra ju. Och när jag fyller 16 kanske jag får en iphone eftersom att jag har börjat hålla koll på mina saker, em
ma är duktig



so emma style
Dags för DHW så nu ska vi se hur bra detta avsnitt är då ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0