snart tar man bussen

Nu sitter jag hära med musik och en kopp kaffe :P
Ska snart åka till huddinge och gå på mitt möte som jag har väntat på i 3 veckor kanske :S Jag undrar också om jag ska köpa cigg idag om jag har pengar över för jag har levt på elin i typ 4 dagar, känner mig jätte elak ..
Men jag ska i alla fall träffa lollo kl 10 i men jag kanske kommer försent asså jag hatar att ta tåg på morgonen jag tycker det är obehaglit så jag tar bussen :)



gott och jag har min svarta ed hardy som jag inte har haft sen turkiet för att elin har haft den :P
hon hade spillt typ spelt chocklad på den dom går inte bort men jag ska tvätta den igen för det har väll suttit där ett tag :P


puss å kram skriver när jag kommer hem love u all !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0