Sandra gästbloggar

Tjatja everybody! Sandra Elm här!

Just nu sitter vi i våran kära datasal och skriver och skriver, slutar 11:45 och då är det lunchtime! MAAT!

Och efter lunchen då är det dags för....TVÅ TIMMARS BILD, bildklass du vet ;)

Och vet ni vad som händer sen??? Det vet jag! :D

HÖÖÖSTLOOV, PATRY, PARTY, UHH UHH! Vill ni veta något annat, jag fyller 15 på onsdag, allstå om 5 ynka dagar, happy birtday to me :) Jaa, jag vet att jag är liten, tro mig, jag får höra det hela tiden, men det positiva är att det inte är så långt kvar till julafton, det är typ det ända positiva med att fylla år sent, menmen, vad ska man göra, INGET!

Vad ska man prata om nu då? Jag sitter på lilla Emhoes plats, mellan Lovisa och Cassandra.

Undrar vad det blir för mat? Jag vet inte, men det får jag reda på om...10 minuter!

Men nu vill Emma fortsätta skriva så nu måste jag dra!

Peace out, bitches! ;D



Kommentarer
Postat av: edwin

Men hallå, ja fyller år den 24/12, slå det.

2010-10-29 @ 16:35:20
Postat av: Sandra

Fett awsome! :D Nu känner jag två som fyller år på julafton! Rekord!!

2010-10-29 @ 17:11:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0