HAPPY BIRTHDAY JONNY BOY!

Hello bitches, nu är det så att Jonna Lennartsson fyller 16 år idag ..





Idag skulle edwin komma, men jag har ändå inget att göra så han får rulla hit hur mycket han vill.
Jag åller på att fixa om i mitt rum för jag har märkt hur mycket mina möbler tar skit mycket plats så min garderob ska elin få och vi ska ta isär mitt skrivbord så pappa får de :P
så snart ska jag plocka isär min garderob..

Pappa är jätte rolig han gör egen Bearnaisesås hahah förfan han är sämst på att göra såser förra gången han gjorde brunsås rann hela skiten över hela spisen, man såg inte ens att spiser var vit !!
HAHAH vi får se hur det går för kocken pappa !


Kommentarer
Postat av: Anonym

uppdatera? :(

2010-10-10 @ 12:24:47
Postat av: ebba

Haha nää Emma bara till gympabyxor! :D

2010-10-12 @ 22:25:34
URL: http://livetsomebba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0