det blev jeans imorse i alla fall ..

.. ja det blev det men jag kan inte gå till skolan med mjukis man ser ut som jag vet inte vad, asså jag kan gå ut i visättra och handla i mjukis men inte gå runt med det. Okej det kan hända någon gång när jag inte orkar ha jeans då funkar det men annars NEJ funkar inte !!

Idag va jag i skolan det va soft och sen åkte jag till stan för att träffa älsklingen han hade precis haft gympa så jag tror att han är skit trött, men nu är han hemma tror jag.
När jag var på väg hem var jag fett glöd för att jag skulle få mat för jag är skit hungrig .. så får vi samma mat hemma som vi fick i skolan. Typ kött gryta och jag orkar inte fy fan va äckligt asså jag hatar det -.-
så nu ska man göra toast istället :)



nu ska hungriga jag göra mat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0