Jag är jätte trött hur ska man orka gå upp imorgon ?

.. ja det kan man ju undra ja kommer knappast komma upp imorgon för jag gick ju och la mig typ 12 igår eller jag tror jag somnade då i alla fall ?
Det kommer kännas jättekonstigt att sova idag för att nu e jag hur van som helst att sova med edwin, men det är inte så att jag inte kommer somna men det kommer kännas skumt .. har sovit med honom varje dag på höstlovet haha men det är bara att leva med det ;) nej jag skoja. imorgon blir det PLUGG PLUGG PLUGG




Juste jag såg på ensam mamma söker och då hade ett par checkat in på ett hotell med en lyx suite eller hur det stavas och där hade dom en RUND SÄNG och jag vill ha en sån fy fan va soft med en rund säng, ovanligt men så jävla snyggt !


so emhoee style som alla ''stor bloggare säger'' HAHAH

men det är LYX LYX LYX !

Kommentarer
Postat av: L

hahahaha diggar bilden asso?! :D

2010-11-07 @ 23:34:19
URL: http://sweetlollos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0