Bye bye

Nej nu e det så att jag har haft en LÅNG paus men helt seriöst jag har inget att skriva om helt ointressant ?
man ska ju ha något att skriva om på sin blogg att skriva om skolan varje dag är inte intressant ?
Och att skriva om att man är bortskämd och att man dricker varje helg är inge kul varför har man ens en blogg om man skriver en massa skit saker ?

Okej om man var gravid eller är förlovad med sin stora kärlek och har flyttat in i en lägenhet känar pengar och har kul ?
Men sitta 15 år och skriva om sin vardag är inte intressant sorry men nu slutar jag blogga. Men jag ahr inte lärt mig något av det ?
Tack för mig hejdå


Mitt liv har bara börjat PPEEAAACCCEEE

Kommentarer
Postat av: Anonym

:(

2010-11-29 @ 21:12:45
Postat av: Anonym

Jag visste aTT DU ALDRIG SKULLE PALLA

2010-11-30 @ 13:38:46
Postat av: Anonym

rip emhoes blogg

2010-12-06 @ 09:09:52
Postat av: jennifer

sv: haha, va sött :) men mina fötter är långt ifrån perfekta och jag har värsta komplex över dom. så tar helst ingen närbild (a) men det var gulligt sagt. kram :)

2010-12-20 @ 00:54:12
URL: http://supertasty.devote.se
Postat av: E

... ibland är det just det att det är så vardagligt som gör det intressant.

2010-12-20 @ 21:48:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0