woho

Hello bitches jag har typ inte bloggat något idag så jag passar på en snabbis nu.
Idag blev det tyvärr ingen ipod men jag tror det blir de imorgon
bara för att jag har varit så snäll och stannade hemma i visättra hela dagen,
Jo vi firade ju cc idag så det var kul ( elins syrra asså ) så det var roligt. Och elin är ju skit bra på dikter
så hon skrev en till hennes syrra. Kom inte ihåg hur den gick så det var ju synd att jag inte kunde skriva ner den.





Någon frågade anonymt som är HELT okej.
så var absolut inte rädda för att fråga något.

Frågan lyder: Varför klippte du dig


Jo nu ska ni alla få höra. Jag klippte mig för olika anledningar.
1. för att jag ville prova något nytt
2. Det var jätte slitigt
3. hatade absolut mitt förra gamla usch fy och blää.
Men nu ska det växa ut fräscht och nytt som förut, så jag ska fortsätta ha blont  men jag ska bara färga hår växten så att det inte blir så slitet i topparna. Har tyvärr redan färgat det ett X antal gånger. Men jag ska fortfarande vara er lilla barbie.

Så nu ska jag tvätta ansiktet och borsta gaddarna så ni får ha en trevlig kväll för jag ska slagga senare, tror inte det blir något mera. Bloggar kanske imorgon.
puss å kram

xoxo emhoe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0