Städning

Man håller på att dö av värme i mitt rum haha shit, asså det e för varmt. Och jag städar liksom som en galning.
Det första jag gjorde när jag kom hem va att duscha, jag kan ju säga jag behöver en KALL dusch igen fan. Men asså det e bra att det e carmt och SOL haha tur att man inte klagar på ett dåligt sätt utan på ett posetivt  mamma ska göra mat till mig fast jag inte ens är hungrig  ?  man ba ööh vad fan. Sen ska jag be henne göra ett konto till min ipo och jag har typ knarkat låten raasmus seebach naaeravn. och jag e skit glaad 
Nu ska jag dammsuga behövs rejält.


Detta e fan hel sjukt. Fösta killen som frågar en fråga.

Hej Emma vart kommer du ifrån igentligen du ser ut att komma från ett annat land men ändå
så ser du ut som en svensk. Snälla svara snarast
/ Jocke


Hej jocke jag e lite av en blandning, men jag vet inte helt säkert vart jag kommer ifrån
Min mamma är serb eller något. Men hon säger att jag inte är det, och det är jag glad över
Det låter dumt men jag vill inte komma från ett annat land
jag är inte rasist eller något sånt men jag vill inte komma därifrån. Vill vara grek

puss å kram

xoxo emhoe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0