SOOL

asså omg jag har vrit hemma ett bra tag nu men det ända jag har gjort e att sola och jag blev faktiskt brun, men ansiktet har jag svårast för att få färg. Lite trist, jag ska snart äta. Sen ska jag åka iväg och köpa ipod
ååååh jag e så glaaad 1 för att det är sol 2 för att jag får min ipod 3 för att min kompis syster fyller år hon känns som min syster också ibland . Har liksom kännt henne lika länge som jag har kännt elin, NU I MAJ VAD FAN ! JÄVLAR HAR GLÖMT DET  FAN DET SKA MAN JU FIRA. ELIN VI MÅSTE FIRA VAD FAN .
Aja nu ska jag nog sätta på mig något och fixa mitt hår innan pappa kommer .

puss å kram

xoxo emhoe


Kommentarer
Postat av: Anonym

vf klippte du dig?

2010-05-17 @ 17:20:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0