söndag

Hello bitches
Jag kom precis hem, har varit med sebatian, paul och elin :)
var i flempan ett tag och luffade runt dära hahah.
köpte nötter hahaha, sen har jag inte gjort så mkt.

jag kollar på avatar idag, vilken jobbig film alla säger att den ÄGER
jag säger: DEN E JOBBIG.
tar ju typ 1000 år för filmen att börja plus 50år för att det ska hämda ngt .. * SUCK *
var i heron city med brorsan ochså.

dvs. har inte gjort ett skit idag :)
men söndagar är ju en vilodag eller vad det nu e man ska inte jobba inte diska, man ska bara ta det chill.
och nu ska jag tvätta bort sminket och kolla på film,

CYA tomorrow puss å kram

xoxo emhoe


ser ut som en kines * inget illa menat *


Kommentarer
Postat av: Lollo

Hhahaha, vilken jävla bild emma, :D

2010-05-10 @ 21:53:05
URL: http://sweetlollos.blogg.se/
Postat av: Emhoe

jag vet så säxiiig

2010-05-10 @ 21:57:14
URL: http://emhoee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0