Sommar <3

Hello bitches.
Jag har varit hemma ett tag, slutade typ 2 eller något som jag gör varje onsdag
i Helgen tror jag att jag ska fixa en egen vattenpipa också men sen tror jag inte att det blir mer pengar till moi
Men det vet jag inte ännu tror inte ens att jag får pengar i helgen heller men om jag får det ska jag spara dom till una tubería de agua ( en vattenpipa ) Men slut diskuterat om det.



En tjej skrev till min mail och frågade vart jag köpte min Ipod touch

Hej Emma jag undrade bara vart du köpte din ipod och hur mycket den kostade
kram Nicole

Hej Nicole, Ja jag köpte min Ipod touch i Stockholm slagsta den var inte så dyr kostade bara 1790:-
oekj ganska dyr men asså en iphone kostar typ 5000, så jag tycker det inte var så farligt

puss å kram emhoe
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0