skolan @

Nu sitter jag i skolans data rum / kök vet inte direkt vad det heter.
Har precis haft matte prov men när jag blev klar blev jag jätte glad och alla andra ba nej jag e skit sur och grinar. Okej det kanske gick lite dåligt med so what gör om provet då om ni blir så jävla sura.

Men efter proven när jag e klar går jag in i kontoret så kommer min matte lärare tillbaka och säger emma kom jag bah aha ska man få göra om hela provet istället haha. men han ville bara att jag skulle gör 2 frågor så det var ju en lättnad men jag gjorde dom aldirg. kunde dom inte.

Sen hade jag och lollo skit roligt under provet gjorde värsta indie dansen hahaha så min lärare kollade och tyckte vi var något smått irriterade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0