Sjuk

Nu ar man blivit smittad av sebastian. Fan jag hatar att vara sjukt ..
Jag kan inte äta tappar lusten av att äta, kan inte svälja och hostar som en idiot allt sitter i halsen. Jag brukar sällan vara sjuk, varför ska jag bli det nu. asså jag ska sitta i skolan och plugga allt jag har, min NO MATTE SVENSKA ENGELSKA jag vill till skolan nu !

Jag tror jag hade feber vid 4-5 inatt jätte jobbigt. så jag kunde inte sova, åt inget igår på kvällen för att jag var så jävla trött när jag vaknade i soffan så satt pappa och åt mat jag blev jätte sugen men jag orkade inte äta och blev äcklad som fan ..

När jag vaknade imorse hade jag fått sms av sinem hon undrade när jag skulle komma till skolan, fan hon e jobbig när jag e i skolan ska hon inte vara i skolan och när hon är i skolan är jag inte i skolan,
jonna ringde mig och trodde jag var i skolan imad trodde också att jag var i skolan. hha kolla ingen kan förseställa mig att inte vara hemma och vara sjuk.
Och elin svarar inte äller i telefonen hon kanske också e sjuk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0