pant burkar

Okej vi åkte inte till netonnet, men vi ska i eftermiddag tror jag.. får jag hoppas vill verkligen kolla efter en ipod tusch . men jag gick iaf ut med alex och cyklade, det var fan hundra år sedan jag gjorde det. det. Det var jätte kul vi orkade typ inte ens hahha vi åkte ner till turken ( en frukt affär typ ) och vi höll seriöst på att dö speciellt jag  Sen ville vi ha cigg så vi frågade varenda jävel i visättra men alla e ju för fan i stan  är det ngt speciellt som händer dära eller vadå jag förstår inte. hahah så JAG försöker skaffa pengar för att alex inte har några men då kan jag ju säga att dom cashen är mina  så jag ska ...
PANTA BURKAR OCH HAN SKA FÖLJA MED DET SKITER JAG I HAN SKAA MED !
Men nu ska han och hans pappa någonstans han vet inte ens vart men vänta bara när han kommer hem han ska få panta ALLA burkarna jag har  im a elak brud

aja medans han är någonstans kan jag ju passa på att försöka ta med mig pappa till media market istället och kolla runt lite dära nu för han latar sig bara i soffan.
puss å kram


xoxo emhoe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0