ööh okej ?

Idag efter skolan var ju soft kan man ju säga
först gick man ut med elin en snutt ba för att hon ville snacka lite.
Sen var man med alex min lilla Bäbuu ( ingen kille en nära vän ) kallade han för bäbuu förut, gick till våran gamla skola för att köra basket hände inte så mycket annars. Gick sedan till fritidsgården hel DÖTT mötte andre och matte två killar skit roliga hängde dära lite sen mötte vi en snubbe som heter danne. gick till skolan ingen
för att spela basket  börjar bli bra på det nu asså  
Then we rouling to joel hahah skit skön snubbe var dära ett tag kom hem halv 12.
Sen hör jag från köket att några låter som FAN så står ett par killar som jag känner helt random
och gör något jävla ap ljud och sjunger och grejer, och jag tänker '' ööh okej ''  att umgås med sånna
kan jag kalla varning. Ena kille hoppar upp på ett litet fönster och når min hand haha skit roligt.
Om man tänker efter är det inte så jävla långt ifrån mark till mitt fönster ..

aa man umgås med freaks



Imorgon kommer jag inte hinna skriva så mycket

1. Basket på morgonen
2. Kanske bada
3. Vara med alex hela dagen ( i think )

Min dag imorgon.
Juste försökte spela GTA jag kan ju säga att jag SÖG HÅRT PÅ DET fan vet inte ens hur man går
då är det jobbigt värre asså
och joel har ju katt tror ni jag fick allergi chock eller nej nej börja bara bli snuvig och kliade i mina ögon

Gud man blir ju trött asså, så nu ska jag sova
puss å kram

xoxo emhoe

Kommentarer
Postat av: Anonym

blogga!!!!

2010-05-23 @ 21:42:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0