OMFG

Hello bitches.

Jag har haft en rätt lung dag i skolan. Fan asså jag höll på att börja gråta, jag fick liksom precis min ipod
så fasnar den i ett dörrhandtag i skolan så hela ipoden flyger långt uta helvete sen när jag kommer jem ser jag att den har fått en buckla vid stäng av knappen   fan höll på börja gråta, tror ni man kan lämna in den för det ? hmm...
Don't tell it to my mother



* Jag har gått ner 8 kilo på 2 veckor
* Jag kommer få IG i svenska ( hahha ) 
* Jag kanske börjar på hip hop dans




Johanna frågade en fråga och ska nu få svar :

Hur känns det att ha kort hår, är det skönt eller är det pinsamt att gå runt så
när man är i stan eller känner du dig inte annorlunda ?
kram johanna


Hej johanna, Att ha kort hår är rätt skönt istället för att stå i stan när det blåser och får det i håret
står man dära och har inget i ansiktet. Men ibland känns det jobbigt att gå runt i stan
när alla kollar, man kan tro att dom tror att jag är lesbisk. Inget fel med det. Men visst är det annorlunda
men absolut inte besvärligt eller jobbigt
puss å kram

xoxo emhoe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0