Mobilblogg

Okej innan jag sover som jag precis skulle göra måste jag bara berätta en sak som var lite små rolig. Jag stängde nyligen av datorn för att jag hade skrivit klart mitt igentligen sista inlägg. Men så iaf stänger jag av datorn lägger den på golvet, ställer mig upp och släcker lampan. Så precis när jag lägger mig ner så lägger jag mig i hela godis skålen som alex la dära när han va här lite tidigare idag. Haha och jag skrek som fan för jag visste inte ens var det va och den var SKIT Kall och jag skrek. Då kommer pappa in och säger: får inte du häller någon täckning. Och jag dör av skratt. Man måste vara i den närvaron för att förstå. Lite svårt att förklara varför jag igentligen skrattade. Aja puss på er alla och sov gott. Xoxo emhoe

Kommentarer
Postat av: amanda

hahahaha dagens roligaste, garvade sönder mig :D

kan tänka hur han kommer "får inte du häller någon täckning" haha garvar fortfarande !!!!



sv; nej jag passar bara i brunt och svart. inte blondt. men du ahr ju blont hår ? menar du det långa ? :D <3333 love u

2010-05-16 @ 01:00:51
URL: http://gabriellamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0