kallt ute ..

Hello bitches .. oj det var längesen jag sa så. Iaf, det var skit kallt ute jag var med elin och sherry, asså dom e helt wearda hahah helt galna, men vi var inte ute så länge bara 1 liten stund, gick hem och kollade på anna anka i soffan med my madre ;) och nu sitter jag i sängen och äter varma mackor med potatis krydda mmm

IMORGON SKA JAG TILL SKOLAN JIPPIII !
okej jag låter som värsta tönten men JAG HAR INGET ATT GÖRA HEMMA

Jag vet att ni har saknat mig klass 8BF
Eller inte dom är säkert glada att jag inte e dära :P
but tomorrow im back in school bitches

CYA

 
asså detta var förra sommaren
fuck va söt jag var hahha jag låter som ett ego men erkänn :P


Kommentarer
Postat av: ebba

åh e nt de där bilderna du tog på mej o dej i bilden ? :D jo e ere! har på mej samma tröja. de e nt äns min

2010-05-06 @ 19:33:46
Postat av: Emhoe

jo det äre

2010-05-06 @ 23:08:14
URL: http://emhoee.blogg.se/
Postat av: Lollo

haha jo du va fett söt :) <333

2010-05-10 @ 21:56:15
URL: http://sweetlollos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0