hemma

Hello bitches.

Nu är man hemma efter en lång dag i skolan,
usch för fan jag slutade tio i 4 snacka om att jag har pluggat hela dagen.
Men sista lektionen var hemsk kan jag ju säga Jag fick en väst av cassandra idag uber fin och jag tycker den satt as fint på mig, kanske låter lite ego men jag tycker den va as fin på mig
imorgon ska jag få hennes jeans tights som är as snygga som jag vill ha älskar dom.
Och hon är så jävla snäll att hon ger dom till mig, jag äskar fan henne nu asså

Imorgon blir det jag som ska på teater och idag är det en tråkig dag så jag ska plugga och städa mitt rum
för det är skit äckligt igen. Jag har ett riktigt tonårs rum hahah när allt som ska ligga i garderoben ligger på golvet
det ligger disk och en annan massa skit haha

Så här såg västan ut på mig:


Men mina bröst blir ihop tryckta kan man ha så iaf ?

Juste det blir lite bilder från idag tycker det var ett tag sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0