Hemma nu

Ja som rubriken oftast säger. Jag är hemma nu har varit ute med Elin och Jonna, VI skulle spela fotboll men så blev de ju inte. När vi skulle till visättra skolan ( som man gick i förut ) så var det en massa folk som vi känner där. Så man stannade ju upp dära sen hände det typ inget. Men då kom en massa andra människor som vi kände. En av dom var andre haha så vi började skjuta bollar till varandra typ 1 halv timma  sen kom det fler som vi kände. Som alltid tar det roliga slut jag var ju tvungen att gå, TRODDE mamma skulle fixa min Ipod så jag gick hem. MEN när man kommer hem så ligger mamma och sover. Aja om hon inte fixar det imorgon gör jag det själv och tar hennes kort ifrån henne så kommer jag köpa en massa spel. va fan lat hon är. samma sak med läxor och shit hon säger att hon '' gärna hjälper '' men sen kan hon INGET.

Aja när jag iaf kommer hem tar jag en dusch sen sätter jag mig vid datorn och hittar en helt random video
på två tjejer som gör sjukaste låter, Som man har hört ett X antal gånger men filmen har jag också sett
men hade helt glömt att den fanns. Dom e sjukt grymma iaf så vill jag också kunna göra

Hel sjukt


puss å kram

xoxo emhoe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0