HEMMA !

Hello bitches

Jag kan ju säga att jag är HELT SLUT asså lovar er gå runt med imad och sara i kungens kurva för att handla mat asså man döör !
Jag lovar er man kan gå ner 1000 kilo för att gå runt emd dom i minst 1 timma eller typ 2 timmar kanske.
Och jag lyckades tappa min mobil 2 gånger i golvet i affären asså det måste vara ett rekord hahha
Först tappade jag den vid ketchupen eller hur fan man stavar det minst 10 sekunder efter tappade jag den igen asså det måste vara rekord erkänn.
Sen när vi skulle till kungens kurva råkade jag stöta till mina fötter på SNYGGASTE KILLEN asså är det inte pinsamt or WHAAAAT !

Sen när jag skulle hem så var jag AS TÖRSTIG ASSÅ JAG HÖLL PÅ ATT DÖÖ, sen när man är i masmo så sitter ALLA och jag menar alla satt med antingen vatten eller läsk eller typ festis snacka om att jag blev suktad jag hade fan lust att ta en dricka och springa för livet ! hahah men vadå da man heter ju emhoe

Imorogn åker jag så då blir det inte så mycket bloggande tills torsdag kväll eller vad fan det blir
Men iaf så jag ska bloghga så mycket som det bara går så ni har något att läsa annars finns jag på sms dom som jag känner och har det! dom som vill smsa

jaja jag kommer blogga mera och lägga upp bilder
puss å kram

xoxo emhoe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0