Hemma @

Jag gick ut iaf ( don't blame on me ) men jag hade skit kul först mötte jag axl, jaa han stavas så alla tror att det är axel men nej det stavas axl  sen träffade jag philip,wille och danne. Asså jag har märkt att Wille har FETT många kepsar och alla är det FÄRGER PÅ :o Iaf sen var jag med sherri pamela och nattasha ( vet inte hur man stavar hennes namn ) iaf så var jag med dom typ hela tiden tills jag alla skulle hem asså dom är as roliga juh.

Sen gick vi in till dans rummet asså sherri hon kan fan dansa som en afrikan ( hon är det ) skiit duktig så kommer lilla jag som är amatör  Men nu ska jag kolla på film så ni får ha det så bra alla blogg läsare.

Love you all bitches
juste märkte ni att det blev lite många paranteser


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0