Hemma.

Hello bitches

Jag och elin gick ut och vandrade lite, senare gick vi till skolan och då är det tomt för första gången och jag tänker '' YES '' så kommer det folk snacka om att jag fick värsta sucken men senare blev det roligt för då kom alla andra en liten stund tills ALLA skulle upp på skolan tak  alltid jag fattar inte varför det är så jävla roligt.

Jag tog en massa kort på elin också. Jag tycker elin har så jävla fina ögon i solen, okej hon har det annars också men asså hennes ögon LYSER i solen men eftersom att hon aldrig kollade in i kameran så fick jag ingen bild på dom ( BUHU )

Juste idag var vi ju på teater, asså ni skulle sett den sjukt rolig man måste se den men jag vet inte om den fortsätter gå haha sjukt rolig garvade typ hela tiden, synd att jag inte tog bilder på lite av varje scen.
Vi tog en massa kort innan teatern också så det kommer ni få se nu



hahaha ser ni cassandras hår ( me like )

Jag och cassandra inne på toaletten haha

Lollo, cassandra och självklart jag

cassandra är karate kid ;)

the 3 blondies Linnea, Sandra och Anna

haha söta lilla jag ;)


ser ni att elins spegelbild är i hennes ipod vem är bra på att fotta


gillar denna bilden lite men nu ska jag ta bort sminket och plugga lite
har prov imorgon  ouups sorry bitches jag kommer faila

puss å kram hörs imorgon <3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0