Hår längd

Hello bitches,
Jag kom typ hem nyss eller aa jag har varit hemma typ 45 minuter. Okej vi säger 1 timma,
men nu ska jag snacka om mitt hår lite för det är inte långt kvar tills jag har långt kan jag ju säga. 
I slutet av sommarlovet kan jag ju säga att jag har långt då ska ni få bestämma vilken längd jag ska ha
OCH vilken färg, och då menar jag ju ingen jävla random färg haha :D

Men dessa två färger vill jag antingen ha och samma längd på dom
men om ni har något annat att föreslå är det bara att maila
[email protected] 
eller kanske bara skriva en länk i komentarerna ?

1.

Den hårfärgen och längden ? ( bild från google )

2.

Den hårfärgen och längden ? ( bild från google )



Kommentarer
Postat av: Anonym

2

2010-05-24 @ 22:17:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0