Grymt fint

Godmorgon bitches, och då menar jag godmorgon.
Jag har varit uppe sen 5 och jag kunde inte sova pga att jag hostar som in i helvete så mamma sa att jag inte ska till skolan, men inget kan hidra mig nu 3 dagar klarar jag inte av, det går inte att vara inne 1 dag till.

Fan jag har aldrig vetat att det e så jävla fint på morgonen, eller jo på landet men inte här i visättra fy fan va fint det e på morgonen när soluppgången lyser mot studenthusen där jag bor. Okej jag låter som värsta filosofen men ni ska få se har bild på det :)

hahah okej jag sover med tv på ibland och jag brukar vakna av musiken på mtv, haha gissa vilken låt det e på tv haha. '' Alla som inte dansar är våldtäktsmän ''

gissa vem som ska till skolan '' MEE ''
Detta trollet ska till skolan woho


ON THE MORNING IN VISÄTTRA

Visst är lite fint eller vad säger ni :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0