godnatt

Nu ska jag snart sova, eller först ska jag kolla klart på '' american pie the wedding '' men jag kommer inte blogga något mera.

Jag har tandkräm i ansiktet och ska se hur det går. Lollo sa att det skulle funka så vi prövar för jag har 2 STORA jobbiga jävlar som stör och båda e bredvid varandra,  asså finnar :( Bara för att jag har M***
När jag får finnar så är det typ som en varning för min kropp. Aja nu ska jag stänga av datorn och lägga mig ner. plockade undan lite i mitt rum och tog bort disken och kläderna på golvet. Imorgon får jag se hur jag mår för jag ska PLUGGA som fan.

godnatt sweden

xoxo emhoee

hahah fan va äckligt det ser ut men det vita är tandkrämen
asså dom är typ så stora mina finnar asså, hahah fan man ser ju typ inget
men ni får väll föreställa er hur det ser ut

Kommentarer
Postat av: Lollo

Hahahahha, yes äntligen lyssnar du? :)

De funkar ska du se, kan nästan lova de? :D

2010-05-16 @ 12:34:51
URL: http://sweetlollos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0