Godnatt.

Nu har man fixat sig till sängen.
Jag gick ju hem till elin lite senare efter att jag hade duschat och solat lalala.
Sen gick jag hem åt lite. Sen mötte jag alex så jag hämtade mina cigg hemma hos elin och alex följde med så vi var med varandra sen mötte vi amanda ( sveriges next bloggare ) lovar jag kan inte sluta kolla på hennes blogg. Hone fan av dom få bloggarna som jag tycker är bra och tycker det är den ända bloggen som är MINST fjortis i. Alla andra som kissies paow amandavardet och alla andra som tror dom är rika och bästa gör sig bara fjolliga genom att säga det. Amandas blogg finns det i alla fall något att läsa. I kissies och paows och alla andras läser man bara om DOM. samma sak hela tiden. Och jag snackar inte om amanda var det nu snackar jag om
http://gabriellamanda.blogg.se  läs den så läser man den varje dag tro mig.

Imorgon blir det FULLT UPP ska till netonnet en liten snabbis på morgonen kolla på ipod tuch eller hur fuck det stavas eller ska typ köpa en. Sen ska jag och alex sola  
asså inte solarium utan på min ballkong om det blir fint väder sen tror jag att jag ska åka till gömmaren med ...
Elin & CO hahah dom ska bada och jag ska sola, för att jag e sjuk och får inte bada, eller vill inte bada vill inte bi mer sjukare sorry bitches. ( nej jag e inte en badkruka vill inte bli sjuk IGEN )
nu ska jag sova puss på er alla älskar er


Så hära ser amandas blogg ut och HON HAR UTLOTTNING PÅ KLÄDER OCH JAG HAR REDAN VALT MINA SORRY BITCHES !!!





xoxo emhoe

Kommentarer
Postat av: amanda

va gullig du är :D. din blogg e oxå bra habibti <33333

2010-05-16 @ 00:57:58
URL: http://gabriellamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0