Gissa vad ...

Shit jag letade efter något roligt hade lite små tråkigt då hittar jag mitt LÖSHÅR  helt sjukt det var skiit länge sen jag använde det. Saknar att ha långt hår snart står jag inte ut ! Men jag kan inte göra
så mycket än att låta det växa ut liksom eller jo jag kan göra som jag tänkte,
men vet faktiskt inte om jag vill det

Jag tänker faktiskt låta er LÄSARE bestämma nu. Under en vecka ska ni få säga vad jag ska göra med mitt hår
och jag har 3 förslag

1. Låta det vara
2. Keratinwax 
3. Ni bestämmer

På 3:an får ni skicka in bilder och allt möjligt till mig och säga hur ni vill att jag ska ha det.
Då skickar ni till [email protected] och skickar bild och hur jag ska göra.



Mitt gamla löshår







Kommentarer
Postat av: Sara Sarja

hej, jag har precis gjort med keratinwax, tycker de blev skitsnyggt och sitter som faan alltså, tycker du ska satsa på det.

2010-05-19 @ 23:13:18
URL: http://ssexaddict.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0