frukost för första gången mumms ..

Godmorgon bitches.

Det är inte ofta jag hinner och blogga på morgonen men idag har jag sov morgon okej det har jag på torsdagar och varje fredag men mamma tvingade upp mig idag så jag var tvungen att gå upp lite tidigare. Imorse var jag sjukt jävla seg orkade inte ens stänga av mitt alarma på mobil och det är störande ljud  ungefär som tinnitus ( vet inte hur det stavas )
Jag hann till och med att äta frukost och duscha idag omg inte likt mig att hinna sånt men men nu ska jag packa min väska med lite skit så jag måste roulaa nu

Min frukost

dagens outfit
jeans leggings: new yourker
t-shirt under: new youtker
jacka: bikbok
kofta: ingen aning den är skit gamal + att den är elins
puss å kram

xoxo emhoe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0