frågestund

Är du oskuld?
Nej jag är inte oskuld

Ditt favorit ämne?
Jag tror att mitt favorit ämne är, engelska tror jag. Gillar inte skolan så mycket.

Favorit lärare?
Jag har ingen favorit lärare

Har du pojkvän?
Nej jag har ingen pojkvän.

Vilken klass går du i?
Jag går i åttan, men vissa tror inte det.

Bästa kompis
Min bästa kompis heter Elin

Hur skulle du beskriva din stil
Jag vet inte direkt men asså, jag sätter på mig det som jag tycker e skönt, så jag kan säga att det e ingen stil

varför röker du ?
Jag började röka när jag var 13 tror jag det var mest för grupptryck kommer inte direkt ihåg.

Din favorit person?
Min favorit person är nog Elin, Hon gör mig alltid glad.

Vad heter din bror?
Min bror heter Kim

Vet dina föräldrar att du röker ?
Dom visste jag försöker sluta, går ganska bra röker inte lika mycket

Sexigaste muskler på en kille ?
Jag har ingen aning magrutona och '' kuk musklerna '' som jag säger att det heter.


puss å kram
xoxo emhoe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0