förlåt

Hello bitches

förlåt för dålig uppdatering har varit i skolan kom hem typ 4 städade och nu sitter jag och pluggar til MITT SISTA PROV PÅ HELA MÅNADEN
fattar ni hur glad jag e eller jag försöker sätta allt i huvudet nu '' repeterar lite ''
 
men idag i skolan hade vi inte så många lektioner Gympa, SO prov och '' bild '' jag tycker inte bilden gildes
eftersom att vi bara tog vara saker idag sånt som vi har gjort och målat ECT.
Sen åkte vi till huddinge och kolla på teater asså ..  L**** var så jävla gullig i sin lilla peruk haha men alla var skit bra på att sjunga, visste inte alls att Victoria kunde sjunga eller Tova fan dom va ju skit bra

Men nu ska jag fortsätta med mitt pluggande wish me good luck för jag kommer ju itne sitta så länge till i mitt rum kommer vilja gå ut eller något


förlåt ann-sophie men jag hatar Kemi

xoxo emhoe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0