Förlåt

Hello bitches

Jag vet att ni e pisst off men va fan jag har haft en bra helg då skriver inte jag så mycket det vet ni
Men jag kan ju säga att jag har sjukase kompisarna som håller på och sjunger efter en sjuk låt
som jag inte ens fattar finns ?
Men den är så jävla rolig att man inte kan sluta lyssna på den hhaha




Igår rökte vi VP skit roligt hade vi sen på kvällen var jag med elin sen slaggade jag hos henne lala skit roligt hade vi, Juste jag fick se elins balklänning grymp snygg och jätte enkel asså den kan man ha som en fest klänning också. Som en cocktail klänning eller hur fan det stavas
Men jaa man kan säga att jag har haft en bra helg och förlåt för en dålig uppdatering, Imrogon blir det bara lite bloggning ska försöka vara med elin så mycket som det går eftersom att jag åker på tisdag
Jag ska ut och
'' campa '' bitches, Okej jag tycker inte ens att det gills som att campa eftersom att det finns dusch och toa vatten och en massa skit men vi ska sova i TÄLT. JAG HATAR ATT SOVA I TÄLT. men jag ska sova med en kill klasskompis fan asså om han gör några dumheter i tältet byter jag tält säger jag bara.
Men det är liksom ett 8:a manna tält och vi är 4 stycken och jag hoppas att vi handlar imorgon annars kommer vi döö  '' typ ''  men men vad ska man göra
jaja nu ska jag kila puss å kram

xoxo emhoe

Nya bilder :










så nu har jag uppdaterat folket ÄR NI GLADA NU

Kommentarer
Postat av: Lollo

va fiina bilder, :) <333

2010-05-30 @ 23:18:49
URL: http://sweetlollos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0