film på 3:an

Okej, jag kom hem för ett tag sen men jag gick ut och mötte elin har inte varit med henne på hela dagen eftersom att jag cyklade lite med alex sen hahah. Sen han jag ju inte att vara med elin eftersom att jag åkte med pappa och kollade på ipod tusch eller hur det stavas. Min pappa e så snäll han ska följa med mig till netonnet för att köpa en imorgon. Jag kan säga jag har blivit mindre bortskämd, vill inte be om något längre jag väntar tills mina föräldrar får pengar och har tid  så ibland kan jag faktiskt vänta. Men nu är det film på 3:an och det är en av mina favorit filmer, MEN det är med hillery duff en av mina hatade skådisar  Men nu blevd et reklam hahaha typiskt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0